Sunday, September 6, 2009

malam lailatulqadar

Dari aku bdk2 lg ramai yg cerite aku tentang kehebatan mlm lailatulqada,bayangkan la hanye org yang terpilih jer yg dpt menikmati mlm tu,seronoknyer kalo aku orgnyer hehe...,Ader yg citer nampak pokok sujud menghadp kiblat,anjing xdpt menyalak sperti biasa,haiwan jugak sujud tok menyambot mlm yg penuh dgn rahmat dturunkan beribu2 malaikt tok menerima doa dr org2 yang biriman,doanye akan d makbulkan dan bemacam2 lg ganjaran yg d beri allah s.w.t,mlm begitu indah yg xdpt d gambar kan dgn kate2.....kalo la manusie ni tau bile mlm lailatulqadar ni aku igt mau sehari semalam buat amal ibadat xberenti temasok la aku hehe....tapi aku yakin ape yang allah jd kan sumenyer yang terbaik tok umatnyer....Aku xkan jemu menuggu lailatulqadar mlm yg penuh kegemilangan dr allah s.w.t,amin.....tuah ayam nampak d kaki tuah manusia sape kan tau ye dak....

1 comment:

  1. salam..
    rezeki masing2 wak..nantikan 10 mlm yang terakhir..!!

    nak komen sket..bang, buh aa perenggan..sedap sket nak bace..gahye bahse da ok da tu...heee

    ReplyDelete